Aktívne sme s klientom pracovali na zmene stratégie. V prvom rade sme začali riešiť branding. Rebrandingom prešiel web, sociálne siete a celá komunikácia. Klientovi sme pripravili úplne novú identitu a vznikla tak značka ŠIJEM.
V druhej fáze projektu sme klientovi pripravili workshop k sociálnym sieťam. Zvýšili sme intenzitu príspevkov. Firemný fanpage sa pretransformoval na komunitu hobby krajčírok. Vďaka tomu sme za celý rok zvýšili predaj strojov takmer 4-násobne.
Na začiatku spolupráce som si myslel, že nás čaká pomerne jednoduchá úloha.
Teší ma, že klient bol pružný a ochotný zmeniť stratégiu. Len vďaka tomu sme dokázali vyrásť ešte viac.
Nejde len o reči, ale aj o činy. Na prvom stretnutí sme sa bavili o tom, že obrat pôjde o 100 % hore.
Ja som tvrdila, že budem rada, ak bude nárast 20 %. Targetovu sa po roku podaril rast o 140 %.