Vďaka Google Ads sa nám podarilo docieliť niekoľko úspechov. Znížiť priemernú cenu za klik z 0,18 € na 0,13 €. Podiel nákladov na obrat klesol z 4,32 % pod 3,85 %. Pokles sme zaznamenali aj pri priemernej cene za konverziu z 11 € na 6,8 €.
Naopak nárast obratov cez porovnávač cien Heuréka stúpol až o 79,94 %. Úspechom na e-shope bol počet unikátnych nákupov, ktorý sa vyšplhal na + 13, 85 %, čo predstavuje až 2 000 nových unikátnych nákupov za 8 mesiacov.
Podrobnou analýzou sme zistili mnohé nedostatky. Dnes pracujeme na zlepšení e-shopu activeshop.sk, no zároveň rozširujeme biznis aktivity aj o ďalšie stránky a e-shopy. Rozkladáme riziko klientovho podnikania tak, aby to bolo dlhodobo udržateľné a ziskové.
Klient si dá poradiť, je dobrý poslúchač a veľmi rýchlo sa učí nové veci. Myslím, že dobrá chémia, porozumenie a ľudskosť nás posunie ďaleko a v budúcnosti ešte nejaké čísla zo spolupráce prinesieme.
Napríklad v prípadovke Activeshop 2 🙂
Chalani v Targetove ma zaujali svojou otvorenosťou, čestnosťou a odbornosťou. Mám pocit, že robia prácu tak, ako sa má robiť. Sú féroví a jednajú na rovinu. Častokrát mi zavolaju a povedia, čo je nové a na čom by sme mohli pracovať ďalej. Proaktívnosť, odbornosť a výsledky je to, čo som doteraz u predchádzajúcich agentúr nenašiel, no v Targetove áno.
Ďakujem vám všetkým, čo na našich účtoch robíte a teším sa na ďalšie spoločné kroky.