Prípadová štúdia valachshop.sk

Jeden rok spolupráce s valachshop.sk v číslach. Výsledok prekvapí.

Na začiatku spolupráce

Valachshop je internetový obchod zameraný na Slovenské a České výrobky.

U Valacha nájdete prírodnú kozmetiku, tinktúry, tričká, darčekové predmety, niekoľko stoviek druhov čajov, hrnčeky, fusakle a mnohé iné. Eshop na začiatku spolupráce s nami tvorilo 1535 produktov, dnes je ich niečo vyše 2450. Ročný obrat eshopu pred začiatkom spolupráce bol niekde na úrovni okolo 50 tisíc eur.

Ciele klienta

  1. zdvojnásobiť obrat
  2. zachovať dobré čísla z organicu
  3. čo najmenej minúť na platenej reklame

Prvý kvartál spolupráce


  • Analýza stavu a “zašívanie” najväčších “dier”
  • Pridanie prvkov na web – budovateľov dôvery “desiatky/stovky predaných kusov” a ďalšie. 
  • Heuréka – zaradenie produktov. Získali sme certifikát overený zákazníkmi do 20. dní
  • Konzultačky k tvorbe obsahu
  • Definovanie stratégií pre sociálne siete
  • Remarketing na Google ads. Statické aj animované bannery
  • Opať Heuréka – už v začiatkoch pomohla priniesť viac ako 100 objednávok mesačne.

Výsledky za prvý kvartál

10. Decembra 2017 nám Miroslav písal, že má viac ako 200 nevybavených objednávok a že nestíhajú, či môžeme na chvíľu vypnúť reklamu. Baliť balíky do práce chodil už o 4tej ráno

Druhý kvartál spolupráce


  • Pohľad spätne na prvý kvartál, vyhodnotenie, jemná zmena smeru
  • Kvalitná analýza kľúčových slov a konkurencie. Jedna z najdetailnejších aké sme robili.
  • Pridanie porovnávačov cien –  pricemania a najnákup. Overené zákazníkmi.
  • Remarketing aj na Facebooku. Dynamický. Pár statických bannerov otestovaných.
  • Instagram a remarketing aj tam.
  • Začiatok práce na portáli uvalacha.sk

Výsledky za druhý kvartál

Najviac dôvery u klienta sme si získali počas druhého kvartálu. Miroslav očakával prudký pád po Vianociach a zlé výsledky až do Veľkej noci. Opak bol pravdou. Číslami sme prekonali aj vianočné obdobie.

Tretí kvartál spolupráce


  • Edukovanie a budovanie tímu pre tvorbu obsahu na uvalacha.sk.
  • Natáčanie edukačných videí.
  • Spustenie portálu so zaujímavým obsahom – uvalacha.sk
  • Obmena bannerov, rozšírenie počtu bannerov na remarketing.
  • Dolaďovačky platenej reklamy

Uhorková sezóna” v plnom prúde. Zapracovali sme na remarketingu, posilňovali sme organické pozície a návštevy na webe vďaka organicu. Obratom eshopu aj tak s prehľadom nad 50 tisíc eur za kvartál.

Výsledky za tretí kvartál

Štvrtý kvartál spolupráce


  • Intenzívnejšie hrajkanie sa s reklamou na Facebooku. Nárast obratu vďaka FB o 28%.
  • Pridanie platobnej brány. September 2018. Problémy. Strácame cca 25% dát z analyticsu.
  • Príprava kampaní na jeseň – Vianoce 2018.
  • Pokročilé lieviky. Pokročilé konverzie a dynamické reklamy ešte viac premyslené.
  • Príprava Heuréky – úprava bidingov, zaradzovanie nových produktov.
  • Atribučné modely – ešte viac rozobraté. Najviac riešime fázu “think” a procesy okolo.

Výsledky za štvrtý kvartál

“Urobte to tak, aby to veľa nestálo.”

– citujeme klienta, Miroslava Endela

< 10 000 €

Cena za rok práce Targetova nepresiahla 10 000€

KREDIT < PRÁCA

Kredit na platenú reklamu bol nižší ako cena práce

Absolútne hodnoty sme sa rozhodli nezverejňovať.

Málo? Veľa? Dajte vedieť 🙂

Silný organic ako prednosť valachshopu

Porovnávame jeden kvartál pred spoluprácou vs posledný kvartál spoločnej spolupráce. Aj po roku spolupráce je organic najsilnejším zdrojom návštev a objednávok valachshopu. Kvalitné texty a dobre napísaný obsah skutočne funguje.

Hodnotenie spolupráce

Keď ide o Targetovo, som maximálne spokojný. Mladí a veľmi nadaní ľudia. Vzdelávajú sa, veľa cestujú, dávajú mi cenné rady a najmä zvyšujú obrat. Pravidelne.

Teším sa na ďalšie roky spolupráce.

Miroslav Endel

majiteľ, Valachshop.sk

Spolupráca s Valachshopom je veľmi dobrá a živá. Máme dôveru klienta. Klient pravidelne pomáha tímu a aktívne sa podieľa na tvorbe obsahu, kreatív. S dodaním materiálov je pedant. Problémy rieši promtne.

Čo sa čísel týka, trh máme dobre zmapovaný, veľkosť trhu je dobrá, vieme si predstaviť, že spolu s valachshopom dosiahneme viac ako 100% – tný medziročný nárast tržieb pokojne aj nasledujúce 3 roky.

Čaká nás ešte kvantum práce. Tešíme sa.

Samuel Morihlatko

konateľ, Targetovo

Záver

  • Minuloročný obrat valachshopu sme prekonali za prvý kvartál spolupráce.
  • Počas všetkých kvartálov sme dosiahli obrat nad 50 tisíc eur (aj počas uhorkovej sezóny)
  • “Donútili sme” valachshop zväčšovať sklady a prekopať proces vybavenia objednávok.
  • Po roku spolupráce sme v nižších stovkách tisíc eur ročného obratu.
  • Odštartovali sme 2. rok spolupráce.
  • Cieľ pre druhý rok je obrat percentuálne opäť navýšiť troj ciferným číslom.

Držte palce! 🙂

Prvá konzultácia je zdarma

Zatiaľ čo vy váhate, konkurencia vylepšuje reklamu.

Preferované miesto stretnutia

Kontaktné informácie 

Targetovo s.r.o.

Zimná 205/70, 052 01 Spišská Nová Ves
IČO: 51059207
DIČ: 2120576623

ads@targetovo.sk
+421 950 880 198