Po spustení webu sme sa zamerali na tvorbu obsahu a článkov. Napísali sme niekoľko všeobecných a odborných článkov a rozšírili portfólio spätných odkazov. Umiestnili sme články s preklikom na web Axa-Property na rôzne magazíny a partnerské weby.
Vytvorili sme Youtube kanál Axa Property a experimentovali s obsahom a kampaňami na Facebooku a Google Ads.
Klient mal záujem aj o outdoorovú reklamnú kampaň. Vytipovali sme štyri lokality v štyroch rôznych okresoch. Umiestnili sme tam plochy na striekanú a fúkanú izoláciu. Prvý výlep plôch nemal úspech. Plochy sme prerobili a po druhom týždni sme zaznamenali prvé telefonáty. Kampaň sme vyhodnotili ako ziskovú.
Komunikácia s tímom Axa-property je dobrá, máme stanovený cieľ a spoločne si za ním ideme. Klient si veľmi dobre uvedomuje dôležitosť veci a veľmi rád „priloží ruku k dielu”, ak to pri tvorbe potrebujeme. Jednoducho klientovi záleží na výsledku a dáva nám plnú pozornosť a súčinnosť. Pre mňa a kolegov z Targetova je potešením s Axou spolupracovať.
Niečo sme už v online skúšali, ale asi nie s najlepšími partnermi, preto som bol pred spoluprácou s Targetovom trošku skeptický. Myslel som, že reklama na internete bude stáť oveľa viac peňazí alebo neprinesie nič. Targetovo mi ukázalo, že online reklama sa dá robiť rozumne za slušné peniaze. Zároveň sa internet dokáže vyrovnať tlačenej reklame a verím tomu, že ju dokáže aj prekonať. Dohodli sme sa na ďalšom roku spolupráce s Targetovom a tá trvá doteraz.