Prípadová štúdia activeshop.sk
Čo sme s klientom robili a ako zvládame Covid-19?
Na začiatku spolupráce
Activeshop.sk je internetový obchod – centrum vybavenia kaderníckych a kozmetických salónov. Na slovensku pôsobia už viac ako 10 rokov a za tú dobu nazbierali tisícky spokojných zákazníkov.
Profesionáli v oblasti a zakladatelia Activeshop Slovensko Dodo a Ingrid už pred spoluprácou s nami mali skúsenosti s reklamnými agentúrami. Dodo nás oslovil na základe odporúčania, nakoľko mal spolu s tímom v Activeshope pocit, že biznis dlhodobo stagnuje. Klient nám dal svoju dôveru, ukázal nám eshop, reklamné účty, kampane, dlhé hodiny sme rozprávali o biznise, úskaliach, potešeniach a problémoch. Následne sme klientovi ponúkli riešenie. Aké a za koľko? Prečítajte si, čo sme spoločne s Activeshopom urobili a aké sú výsledky.
Ciele klienta
- Opäť sa tešiť z biznisu. Zlepšiť čísla a opäť získať radosť a pohodu v biznise.
- Zlepšiť výkon reklamných účtov. Optimalizovať súčasné kampane.
- Pridať nové možnosti propagácie, ako je napríklad Heuréka.sk.
- Férové podmienky. Získať opäť dôveru v reklamné agentúry.
Google Ads
Účet sme prevzali po agentúre v zlom stave. Klientovi sme optimalizovali kampane vo vyhľadávacej sieti google, pridali remarketingovú kampaň bannerovú, brand kampaň, vytvorili merchant center účet a spustili Google shopping.
Samotný search sme doplnili o nové kľúčové slová, vyhrali sa s vylúčeniami a textovými variáciami. Výsledky na seba nenechali dlho čakať. Už po mesiaci nám cena za konverziu klesla o viac ako 50% a PNO máme v ziskových hodnotách.
S manželkou Ingrid sme sa čudovali… Ako to, že nám z Google už tak dlho neprišla faktúra? Niekedy sme každý týždeň platili po 500 eur na kredit na reklamu. Teraz platíme, no, nech netrepnem, 700 až 1000 eur mesačne a máme rovnaký alebo vyšší obrat ako pred tým, pri starej agentúre. Chalani vedia čo robia. Sme radi, že s nimi robíme.
Jozef & Ingrid Čarnoky – Activeshop.sk
Ďalšie aktivity a výsledky
- Facebook – klient nevyužíval 90% možností reklám na FB.
- Pridali sme napríklad dynamický remarketing na Facebooku. Podiel Nákladov a Obratu (PNO) máme do 8% pri dynamickom remarktingu.
- Heuréka – zaradili sme a optimalizovali 75% produktov eshopu. PNO do 7%
- Optimalizácia cien dopráv a Všeobecných obchodných podmienok eshopu
- Pomoc v oblasti riadenia peňazí a optimalizovanie výdavkov.
Activeshop a COVID-19
Zatvorili sme 11. marca, skôr ako to nariadila vláda. Ešte pred zavedením opatrení sme ukončili spolupráce s 2. Reklamnými agentúrami, ktoré nám dodávali najmä obsah a reklamné plochy.
Spomedzi všetkých reklamných a marketingových firiem ostalo iba Targetovo, nakoľko s nami proaktívne komunikujú a pomáhajú nám aj teraz, keď je zle a ťažko. Konštatuje Jozef Čarnoký.
Počas mimoriadného stavu COVID-19:
- Krízová komunikácia aktivít smerom k klientovi.
- Konzultácia výstupov smerom na verejnosť.
- Pomohli sme klientovi s optimalizovanim výdavkov, odklady splátok, návrh riešenia financovania, zníženie nákladov na dopravu tovaru, zníženie rozpočtov na reklamu.
- Práca na pozadí eshopu.

„Chlapci ja už nechcem toľko platiť všetkým naokolo a nemať pre seba nič. Zaplatím vám koľko bude treba, len už konečne chcem vidieť zlepšenie.“
– Jozef Čarnoký
1000 eur
Priemerná mesačná cena práce Targetova za obdobie spolupráce.
Zníženie priemernej ceny za konverziu z 11 eur na 6,8 eur Google ads.
Zvýšenie obratov Heuréka o 79,94% .
KREDIT < PRÁCA
Zníženie priem. ceny za klik z 0.18 eur na 0.13 eur Google ads (dlhodobý priemer)
PNO Google ADS
Z 4,32% kleslo pod 3,85%
Nárast počtu unikátnych nákupov + 13,85% celkovo
Čo predstavuje nárast zhruba 2000 unikátnych nákupov za 8 mesiacov
– čísla za obdobie 1.8.2019 – 1.3.2020 tj. Neovplyvnené COVID-19
Hodnotenie spolupráce
Chalani v Targetove ma zaujali svojou otvorenosťou, čestnosťou a odbornosťou. Mám pocit, že robia prácu tak, ako sa má robiť. Sú féroví a jednajú na rovinu. Častokrát mi zavolaju a povedia, čo je nové a na čom by sme mohli pracovať ďalej. Proaktívnosť, odbornosť a výsledky je to, čo som doteraz u predchádzajúcich agentúr nenašiel, no v Targetove áno.
Ďakujem vám všetkým čo na našich účtoch robíte a teším sa na ďalšie spoločné kroky.
Klient žil v domienke, že má reklamné účty nastavené správne a dobre optimalizované. Dopytoval naše služby, pretože chcel zlepšiť predajnosť cez porovnávač cien heuréka.sk.
Podrobnou analýzou sme zistili mnohé nedostatky v reklamných účtoch Google Ads, Facebook a takisto na webe. Dnes pracujeme na zlepšení eshopu activeshop.sk, no zároveň rozširujeme biznis aktivity aj o ďalšie stránky a eshopy a rozkladáme riziko klientovho podnikania tak, aby to bolo dlhodobo udržateľné a ziskové.
Klient si dá poradiť, je dobrý poslúchač a veľmi rýchlo sa učí nové veci. Myslím, že dobrá chémia, porozumenie a ľudskosť nás posunie ďaleko a v budúcnosti ešte nejaké čísla zo spolupráce prinesieme.
Napríklad v prípadovke Activeshop 2. 🙂
Záver
- Na čísla sa treba pozerať optikou eshopu s obratom nad 1mil. eur ročne, kde medziročné nárasty v desiatkach % sú skôr výnimočné.
- Do activshopu je zapojených viac agentúr a mnohé komunikačné kanály nedokážeme v plnej miere obslúžiť a ovplyvniť.
- Dlhší čas nám trvalo porozumieť personam a nákupnému cyklu. Dnes reklamy vyzerajú ináč, ako na začiatku. Prinášajú lepšie výsledky.
- Zameriame sa na budovanie hodnoty a optimalizovanie procesov. Podstatný faktor úspechu je aj doprava tovaru, sklad, reklamácie. Nebude to iba o reklamách.
Držte nám palce 🙂
Prvá konzultácia je zdarma
Zatiaľ čo vy váhate, konkurencia vylepšuje reklamu.
Kontaktné informácie
Targetovo s.r.o.
Zimná 205/70, 052 01 Spišská Nová Ves
IČO: 51059207
DIČ: 2120576623