Prípadová štúdia activeshop.sk

Čo sme s klientom robili a ako zvládame Covid-19?

Na začiatku spolupráce

Activeshop.sk je internetový obchod – centrum vybavenia kaderníckych a kozmetických salónov. Na slovensku pôsobia už viac ako 10 rokov a za tú dobu nazbierali tisícky spokojných zákazníkov. 

Profesionáli v oblasti a zakladatelia Activeshop Slovensko Dodo a Ingrid už pred spoluprácou s nami mali skúsenosti s reklamnými agentúrami. Dodo nás oslovil na základe odporúčania, nakoľko mal spolu s tímom v Activeshope pocit, že biznis dlhodobo stagnuje. Klient nám dal svoju dôveru, ukázal nám eshop, reklamné účty, kampane, dlhé hodiny sme rozprávali o biznise, úskaliach, potešeniach a problémoch. Následne sme klientovi ponúkli riešenie. Aké a za koľko? Prečítajte si, čo sme spoločne s Activeshopom urobili a aké sú výsledky.

 

Ciele klienta

  1. Opäť sa tešiť z biznisu. Zlepšiť čísla a opäť získať radosť a pohodu v biznise. 
  2. Zlepšiť výkon reklamných účtov. Optimalizovať súčasné kampane.
  3. Pridať nové možnosti propagácie, ako je napríklad Heuréka.sk.
  4. Férové podmienky. Získať opäť dôveru v reklamné agentúry.

Google Ads


Účet sme prevzali po agentúre v zlom stave. Klientovi sme optimalizovali kampane vo vyhľadávacej sieti google, pridali remarketingovú kampaň bannerovú, brand kampaň, vytvorili merchant center účet a spustili Google shopping.

Samotný search sme doplnili o nové kľúčové slová, vyhrali sa s vylúčeniami a textovými variáciami. Výsledky na seba nenechali dlho čakať. Už po mesiaci nám cena za konverziu klesla o viac ako 50% a PNO máme v ziskových hodnotách. 

 

Jedna z kreatív remarketingovej sady bannerov.

S manželkou Ingrid sme sa čudovali… Ako to, že nám z Google už tak dlho neprišla faktúra? Niekedy sme každý týždeň platili po 500 eur na kredit na reklamu. Teraz platíme, no, nech netrepnem, 700 až 1000 eur mesačne a máme rovnaký alebo vyšší obrat ako pred tým, pri starej agentúre. Chalani vedia čo robia. Sme radi, že s nimi robíme. 

Jozef & Ingrid Čarnoky – Activeshop.sk

Ďalšie aktivity a výsledky


  • Facebook – klient nevyužíval 90% možností reklám na FB. 
  • Pridali sme napríklad dynamický remarketing na Facebooku. Podiel Nákladov a Obratu (PNO) máme do 8% pri dynamickom remarktingu. 
  • Heuréka – zaradili sme a optimalizovali 75% produktov eshopu. PNO do 7%
  • Optimalizácia cien dopráv a Všeobecných obchodných podmienok eshopu
  • Pomoc v oblasti riadenia peňazí a optimalizovanie výdavkov.
Targetovo-activshop-pripadova-studia-heureka

Activeshop a COVID-19

Zatvorili sme 11. marca, skôr ako to nariadila vláda. Ešte pred zavedením opatrení sme ukončili spolupráce s 2. Reklamnými agentúrami, ktoré nám dodávali najmä obsah a reklamné plochy.

Spomedzi všetkých reklamných a marketingových firiem ostalo iba Targetovo, nakoľko s nami proaktívne komunikujú a pomáhajú nám aj teraz, keď je zle a ťažko. Konštatuje Jozef Čarnoký.

Počas mimoriadného stavu COVID-19:


 

  • Krízová komunikácia aktivít smerom k klientovi.
  • Konzultácia výstupov smerom na verejnosť.
  • Pomohli sme klientovi s optimalizovanim výdavkov, odklady splátok, návrh riešenia financovania, zníženie nákladov na dopravu tovaru, zníženie rozpočtov na reklamu.
  • Práca na pozadí eshopu.
Targetovo-activeshop-pripadova-studia-email-kampan

“Chlapci ja už nechcem toľko platiť všetkým naokolo a nemať pre seba nič. Zaplatím vám koľko bude treba, len už konečne chcem vidieť zlepšenie.”

– Jozef Čarnoký

1000 eur

Priemerná mesačná cena práce Targetova za obdobie spolupráce.

Zníženie priemernej ceny za konverziu z 11 eur na 6,8 eur Google ads.

Zvýšenie obratov Heuréka o 79,94% .

KREDIT < PRÁCA

Zníženie priem. ceny za klik z 0.18 eur na 0.13 eur Google ads (dlhodobý priemer)

PNO Google ADS 

Z 4,32% kleslo pod 3,85% 

 

Nárast počtu unikátnych nákupov + 13,85% celkovo

Čo predstavuje nárast zhruba 2000 unikátnych nákupov za 8 mesiacov

– čísla za obdobie 1.8.2019 – 1.3.2020 tj. Neovplyvnené COVID-19

Hodnotenie spolupráce

Chalani v Targetove ma zaujali svojou otvorenosťou, čestnosťou a odbornosťou. Mám pocit, že robia prácu tak, ako sa má robiť. Sú féroví a jednajú na rovinu. Častokrát mi zavolaju a povedia, čo je nové a na čom by sme mohli pracovať ďalej. Proaktívnosť, odbornosť a výsledky je to, čo som doteraz u predchádzajúcich agentúr nenašiel, no v Targetove áno.

Ďakujem vám všetkým čo na našich účtoch robíte a teším sa na ďalšie spoločné kroky.

Jozef Čarnoký

majiteľ, activeshop.sk

Klient žil v domienke, že má reklamné účty nastavené správne a dobre optimalizované. Dopytoval naše služby, pretože chcel zlepšiť predajnosť cez porovnávač cien heuréka.sk.

Podrobnou analýzou sme zistili mnohé nedostatky v reklamných účtoch Google Ads, Facebook a takisto na webe. Dnes pracujeme na zlepšení eshopu activeshop.sk, no zároveň rozširujeme biznis aktivity aj o ďalšie stránky a eshopy a rozkladáme riziko klientovho podnikania tak, aby to bolo dlhodobo udržateľné a ziskové.

Klient si dá poradiť, je dobrý poslúchač a veľmi rýchlo sa učí nové veci. Myslím, že dobrá chémia, porozumenie a ľudskosť nás posunie ďaleko a v budúcnosti ešte nejaké čísla zo spolupráce prinesieme.

Napríklad v prípadovke Activeshop 2. 🙂

Andrej Sopka

PPC specialist & client support, Targetovo

Záver

  • Na čísla sa treba pozerať optikou eshopu s obratom nad 1mil. eur ročne, kde medziročné nárasty v desiatkach % sú skôr výnimočné.
  • Do activshopu je zapojených viac agentúr a mnohé komunikačné kanály nedokážeme v plnej miere obslúžiť a ovplyvniť.
  • Dlhší čas nám trvalo porozumieť personam a nákupnému cyklu. Dnes reklamy vyzerajú ináč, ako na začiatku. Prinášajú lepšie výsledky. 
  • Zameriame sa na budovanie hodnoty a optimalizovanie procesov. Podstatný faktor úspechu je aj doprava tovaru, sklad, reklamácie. Nebude to iba o reklamách. 

Držte nám palce 🙂

Prvá konzultácia je zdarma

Zatiaľ čo vy váhate, konkurencia vylepšuje reklamu.

Preferované miesto stretnutia

Kontaktné informácie 

Targetovo s.r.o.

Zimná 205/70, 052 01 Spišská Nová Ves
IČO: 51059207
DIČ: 2120576623

ads@targetovo.sk
+421 950 880 198